sobota 23. prosince 2017

 
 
 
 
Doma se mi smáli, co že jsem si to přála k svátku.
Prý mi příště přinesou šišky z lesa.
Řekla jsem jim: Proč ne?;)
(Dřevěné špulky, kůra a kartáč na zeleninu od Ljus.cz)

Tak hezké svátky a nový rok takový, jaký si přejete!

11 komentářů:

  1. Nesměj doma zapomínat, že Popelka si taky přála "jen" oříšky! Tak aby se pak nedivili :)

    OdpovědětVymazat
  2. ha!tím ljusem jsi mi zavrtala brouka do hlavy:)přeju si všecko to dřevěný a přírodní:)přeju ti všecko nejlepší a těšim se na tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, co dřevěnýho a přírodního sis koupila! A taky už se moc těším!!

      Vymazat
  3. Ono je to takhle jednoduše stejně nejhezčí.A dodatečně všechno nejlepší k svátku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hódně dodatečně děkuju! Ahoj v příštím roce!

      Vymazat
  4. Hezky sis to přála.
    Z těch přírodních pytlíků ty hvězdy vypadají výborně. Ale my už jich asi máme až až na to, abych zkoušela další... :-)
    Přeju krásné všechny dny sváteční! Kl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásného Silvestra, Pondělíčka, a těším se, že se v novém roce uvidíme!

      Vymazat
  5. Aj tak v tých troch orieškoch, ktoré Ti donesú, Ty nájdeš POKLAD!
    Prajem, požehnávam a privoniavam život u Teba cez Teba... v jeho krásnej jednoduchosti... tak nech ideš na podstatu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuju a krásně jednoduchý, jednoduše krásný nový rok přeju!

      Vymazat
  6. Máš moc pěkné fotky a neuvěřitelný dar udělat z obyčejných věcí něco krásného. Ten nápad s obrázkem který je vyroben ze špalíku a jmelí(?) se mi moc líbí. Asi to také vyzkouším.

    OdpovědětVymazat